Which drummer would you like to get a drum lesson from?

dave lynch

New member
DRUMSMYWIFE":2gmmdkcz said:
For me, maybe like Steve Gadd or Dave Weckl, Steve Smith.
Gimme those three guys and I think that would just about do it..haha...It would be nice to add Buddy Rich, but I'll have to wait for the big show in the sky for that..LOL
 

Lancelot Frosty

New member
I'm a huge Portnoy fan, so he's one...
Gadd, no doubt. He's a genius.
And I like Mike Terrana's style too.
Meh... I could go on.
 

BillRayDrums

New member
How about go and take a lesson with a local instructor right now and expand your horizons?

You'd be surprised what you could learn in 1/2 hr-1hr.
 

Groove

New member
As many of the big names as I could!! Off the top of my head...Lang, Smith, Colaiuta, Garabaldi....hmmm....so many choices.
 

screamkevin

New member
1. Daniel Erlandsson (Arch Enemy)
2. David Garibaldi
3. Thomas Lang (just to learn some of the 4-way independence and stick tricks)
 

WesNyle

New member
Neil Peart definitely or Chris Adler hard to choose... Neil just has GREAT skill in everything but Chris is one of my Favorite metal drummers ah hell I choose both.
 
Top