How Often ?

General discussion about anything!

Moderator: Moderators

SGarrett
Moderator
Moderator
Posts: 5166
Joined: Fri Jul 13, 2007 3:59 am

Post Tue Mar 18, 2008 1:42 pm

Timekeep69 wrote:I'm here many times a day. I cant even count how many.


Heh. Yeah, me too. :lol:
"If the goal is for me to give up my reality for your reality, then the goal is for me to give up my self for your self--a goal I have to reject."
User avatar
The "D" man
drumming adept
drumming adept
Posts: 313
Joined: Sat Dec 22, 2007 2:25 pm
Location: Birmingham, AL

Post Wed Mar 19, 2008 10:07 am

SGarrett wrote:
Timekeep69 wrote:I'm here many times a day. I cant even count how many.


Heh. Yeah, me too. :lol:


+100%
User avatar
xdoseonex
groove master
groove master
Posts: 3889
Joined: Thu Dec 28, 2006 2:07 pm
Location: New York

Post Wed Mar 19, 2008 11:14 am

I'm in second for the most posts on the forum. So, yeah. alot
Proud to endorse TRICK Percussion
Image
User avatar
xdoseonex
groove master
groove master
Posts: 3889
Joined: Thu Dec 28, 2006 2:07 pm
Location: New York

Post Wed Mar 19, 2008 11:53 am

I'm here for a while each time too. my girlfriend hates it
Proud to endorse TRICK Percussion
Image
I love Cheese and drums
groove master
groove master
Posts: 1311
Joined: Sat Nov 17, 2007 10:01 am
Location: Philadelphia PA

Post Wed Mar 19, 2008 6:28 pm

I'm on here every day at least 4 times and usually 30 minutes to an hour each time
Hey My names Dave
Slingerland, Yamaha, and Mapex drums
Saluda Cymbals
I want a Medicine Man Snare

Visit http://www.myspace.com/onceforgotten18 and listen to their new song Our Darkest Desires!
User avatar
dammow
drumming adept
drumming adept
Posts: 459
Joined: Sat Oct 14, 2006 3:11 am
Location: LINCOLNSHIRE, ENGLAND

Post Thu Mar 20, 2008 5:27 am

The "D" man wrote:
SGarrett wrote:
Timekeep69 wrote:I'm here many times a day. I cant even count how many.


Heh. Yeah, me too. :lol:


+100%


yep!!! me too!
User avatar
Rob Crisp
groove master
groove master
Posts: 2185
Joined: Wed Sep 20, 2006 2:19 am

Post Thu Mar 20, 2008 6:18 am

Rule of thumb is if I'm working I'm on and off the whole time... right now working 7 days a week :-P
User avatar
Brother_Bong
groove master
groove master
Posts: 4300
Joined: Fri Jun 29, 2007 3:53 pm
Location: Maine

Post Sun Mar 23, 2008 3:18 pm

xdoseonex wrote:I'm in second for the most posts on the forum. So, yeah. alot

I being third in posts can relate! :D
Generally,when I get on the site I don't close out to go somewhere else, I just downsize. It helps me keep track of posts and such.
MEDICINE MAN AZ Endorsed, TRICK PEDALS, ZILDJIAN, SABIAN, SALUDA, SUPERNATURALS, ASAPH, WUHAN, SILVERFOX, BUD LIGHT

Image
User avatar
Rem
session drummer
session drummer
Posts: 681
Joined: Sat Jul 07, 2007 4:46 pm
Location: UK

Post Sat Mar 29, 2008 12:59 pm

the last 2 days ive spent more time on this site than actually PLAYING the drums
Drumming is my passion.
Recording is a habit.

R.I.P Mitch Mitchell
Drumosaurus
groove master
groove master
Posts: 2058
Joined: Wed Aug 08, 2007 10:51 am
Location: indiana

Post Sun Mar 30, 2008 8:24 am

every day. no one understands drums in my family except me, so I come here.
R.I.P. Jimmy "the Rev" Sullivan. You will be missed.
okjohne
session drummer
session drummer
Posts: 887
Joined: Tue Nov 27, 2007 6:06 pm
Location: Denver

Post Wed Apr 30, 2008 8:06 pm

Once before work and once at night. Every now and then I'll get a mid day peek at work.
User avatar
sjoey1r
drumming adept
drumming adept
Posts: 241
Joined: Thu Apr 24, 2008 11:38 am

Post Sun May 11, 2008 4:06 am

Few times a day... for how ever long i want! Haha

DML RULES!
User avatar
J0k3r
drumming adept
drumming adept
Posts: 100
Joined: Tue May 06, 2008 5:40 am
Location: Kent County, MD. USA

Post Wed May 14, 2008 7:55 am

I love this site!!!!!!!!!!! :mrgreen:
"We're never gonna survive unless we get a little crazy" ~Seal~

Ludwig Accent
Vic Firth Stix
Zildjian Cymbals
Evans Heads
Gibralter Hardware
User avatar
vincemie
session drummer
session drummer
Posts: 850
Joined: Mon Jul 16, 2007 8:41 pm
Location: new brunswick nj

Post Sun Jun 01, 2008 9:29 pm

im starting to REALLY like this place
User avatar
509inc
drumming adept
drumming adept
Posts: 106
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:11 pm

Post Thu Jun 26, 2008 2:19 am

I work at a computer company so I spend all 8 hours on this forum. There is an endless wealth of drum knowledge here.